cola, dr pepper, pepsi?

Idag har jag jobbat sista dagen, vi stängde även fiket. Och Idag har det varit grymt mycket folk. Det var nog för att de var sista dagen. Alla tänker väl att dom måste fara nu när vi stängde idag. Både roligt och tråkigt, jag hade ju tänkt bättra på min bränna ytterligare. Men men, får passa på å göra det i morgon (om det är sol, men det borde de ju vara hallå?!) nåja, vi avslutade dagen med att vi blandade ALL våffelsmet och hade våffelkalas. Vi fick även ta hem alla drickor. Och jag kan ju säga att de blev ca 18 drickor var, och jag som inte är så förtjust i cola, dr pepper(vem fasen kom på drickan dr pepper? Den är ju så vidrig!! till och med cola vanilla var mycket godare! Vart har den drickan försvunnit förresten?) Pepsi. Han hade bara köpt massa olika cola sorter tydligen. Nåja, nå vet jag det alltid är någon som dricker dom, om inte annat min bror!

Sen när jag kom hem så var jag sugen på att laga mat. Någon rätt rolig maträtt, inte typ korv och makaroner. Så jag ställde mig och lagade en paj med räkor, paprika och broccoli. Nu är den i ugnen, och bild kommer senare!

även ett youtubeklipp kommer in senare om jag lyckas lägga in ett!  nu ska jag gå och kika till pajen lite! Pussstjaa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0