förstora skor? jajamen!

Idag cyklade jag ner på stan, och lyckades hitta ett par tygskor som var på rea. 142 kr tror jag det var. Grymt billigt tycker jag. Nåja, jag provade dom, och tyckte att dom satt väl bra. Men jag gjorde de misstaget att jag provade inte att gå i dom. Sen när jag kom hem tog jag glatt på mig skorna och tänkte gå ut med hunden, ja, då shippar dom fasen mkt. De var storlek 39 på skorna, förut kunde jag ha de, men mina fötter har krymt så nu har jag storlek 37, och ja ni kan ju bara gissa hur stora skorna var?! nåja, de var rea och man har 3 dagar på sig att lämna tillbaka skorna, och jag ska göra det i morgon! fast dom var billiga så tänker jag inte ha på mig så stora skor. punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0