klagoinlägg.

så uttråkad man bara kan bli? jag har lust att fara ut och jogga, men mina träningskläder är hos mamma, även min kamera sladd är hos mamma så jag kan inte fixa in bilderna heller. Vilket gör mig ännu mer uttråkad! Jag ligger däremot och funderar på när jag ska ha tid till att klippa mig, måste verkligen göra det. jag vill BYTA frisyr. Men om jag säger att dom får göra vad dom vill så klipper dom typ bara topparna. Och jag har lust att sminka mig ( nu!! klockan är typ 20 i 8 på kvällen! )men de är rätt onödigt. jag har inte sminkat mig på svin länge. och nu bara för att jag är så uttråkad jag bara kan bli så blir det ett sånt här onödigt inlägg som inte är något intressant alls. inget bra på tv ikväll är det heller. gahh så less. skulle vilja ta en promenad med hundarna, men dom är ju hos mamma. klagoinlägg. nåja, om badhuset hade haft kvällsöppet hade jag kunnat fara och simma, vilket jag redan har gjort idag, men ändå! nä nu ska jag hitta på något, men vad?

jag saknar mina små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0