presentkort lite överallt!

Vet ni?! Presentkort är ju oftast saker som glömms bort. I alla fall för mig. Och idag så kom jag på helt plötsligt efter att jag har läst en makeupblogg vilka färger som passar till bruna ögon, så kom jag på att jag har ju presentkort på riinas makeup här i kalix! men jag visste inte på hur mycket, så jag kollade upp det. Och till min förvånan så hittade jag 2 st presentkort på chili där också, ett på 69 kr, och ett på 131. Och det jag hade på riinas makeup var typ på 140 eller något sånt. Det borde man väl få en snygg ögonskugga för, och kanske något snyggt nagellack? Helt plötsligt var jag rik på presentkort! Och kan shoppa något riktigt fint nu när man har som minst pengar! :) Presentkort uppskattas ibland, och helst om man glömt bort dom och sedan hittar dom efter några månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0