Söndag.

godmorgon, ni som varit in på min blogg dom närmsta dagarna har märkt att det varit något konstigt med den, helt svart och det har bara visats bilder. Men nu tror jag att jag lyckades fixa bort det. Och vet ni vad jag gjorde? Jag tog bort en bild som jag hade klistrat in, som jag hade tagit från google. Ehhm, är det så att en bild man tar från typ google kan göra något sånt ? :)  nåja, jag tror det är fixat nu, och bloggen ser bra ut igen!

Idag är min sista arbetsdag, och jag ser faktiskt framemot den. Sen i veckan vet jag inte om det kanske blir seskarö? Får se hur vädret är, men är det såhär soligt och fint så lutar det väl mot seskarö. För då ska jag bättra på min bränna ännu mer!

nu ska jag gå och duscha! vi hörs.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0