Tisdag!

hej och hå! Idag är en sån där dag som jag bara går omkring med mjukisbyxor och världens största tröja. mitt huvud känns jätte tungt och jag är jätte trött.. och nej jag är inte bakis! :) fast de lät nästan lite som det. Ikväll måste jag börja packa ihop mina grejer, min årliga höst packning kan kan nästan kalla det. Det är rätt skönt, för då vet man att man får flytta till luleå igen, och det är på sätt och vis rätt skönt att bo i luleå, som jag tror att jag har sagt varje gång jag har packat, för ett lov, eller efter ett lov. Fast jag kommer nog sakna kalix rätt mycket tror jag! För denna sommar har inte varit lika jobbig som dom andra loven brukar vara. Och denna sommar fick vi ju våra hundar flinga och pinja, och dom är rätt gamla, 9 år. Och man vet aldrig när det tar slut för dom. Så jag kanske inte träffar som så mycket mer. Det vet man aldrig. Och jag kommer sakna dom till tusen när jag går skola i luleå. Och nu är det sista året på gymnasiet! och jag är grymt taggad! projektarbetet är nästan helt klart vad vi ska göra, och kurserna känns jätte roliga att börja. Bara vi får ett bra schema nu då! :)

nä nu ska jag stoppa på nån bra musik, och börja vika kläder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0