uuj!

nu börjar skolan närma sig med stormsteg! Fast jag har tyckt att det känns att skolan skulle ha börjat för längesen. För de här vädret som varit på sista tiden, de är alltid de vädret som brukar vara när skolan börjar, Så jag förknippar det med skolstarten. Ni vet det är varmt, fast det blåser kallt. Vårat scheman har kommit ut på internet, och jag måste då säga att innan 3an är slut så kommer jag också vara helt slut. HELT sjukt schema vi har! ni ska få se!



mina scheman är ALLTID så himla ofärggranna, det gör ju inte saken bättre heller. Så jag brukar färglägga dom i photoshop, jag vet, det kanske är lite stört, men det blir mycket roligare att gå på en lektion som är typ gul, än en lektion som är vit, ellerhur? nu är det bara någon dag kvar tills skolan börjar, och jag vet inte om jag längtar nu när jag har sett vårat schema! Fast iof på tisdagar och torsdagar får vi välja själv när vi ska sluta för det är projektarbete, men det kommer nog ändå bli att sitta hela tiden, jag och eggy ska bli klara så fort vi bara kan med vårat projektarbete så vi slipper det senare.

Och i morgon ska jag skolshoppa, pennor, block osv... kommer nog bli mer kläder än såna saker skulle jag tro! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härliga fredgar i alla fall :)

2009-08-22 @ 14:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0