vinter, tjocktröjor, tjocksockar, täckbyxor!

Jag sitter och kollar på gamla bilder, eller kanske inte så gamla. Från i vintras. Och en sak har jag då kommit fram till. ALDRIG ska jag ha så mörkt hår något mer! Det såg ju fasen ut att vara kolsvart, och ibland såg det ut som en peruk tyckte jag. nä brunt kan jag ha, men inte mörkbrunt enligt färgkartongerna i alla fall, för då blir det typ kolsvart! Sen hittade jag en helt underbar bild! ni ska få se! Ser ni mitt hår på bilden? nej jag förstod väl det, för det var så svart så det smälte in i jackan! På sätt och vis så längtar jag till vintern då man kan ta på sig täckbyxor om det är kallt, vantar är mysigt, och extra tjock jacka att kura ihop sig in i. Visst hösten är också mysig, men de är inte samma mysighet. För hösten är kall, och man kan inte ta på sig täckbyxor för att inte frysa, man kan inte ta på sig en extra tjock jacka, och vantar? lovikka vantar? det är väl inte ens att tala om? på den dära bilden hade jag, 2 linnen, en kofta, en huvtröja, och en jacka, strumpbyxor, mjukisbyxor, och täckbyxor, snacka om att jag inte frös! jag älskar den årstiden då man får klä på sig så mycket, det är så mysigt! Och tjocksockar, det är verkligen höjden utav mysfaktor! jag hade faktiskt på mig tjocksockar nu i sommras, men bara hemma, om jag skulle gå utanför huset med dom tror jag att jag hade fått endel blickar på mig.


Kommentarer
Postat av: NeaPea

remember the times!<3

2009-08-21 @ 20:06:50
URL: http://peanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0